Понеже прегледах от къде съм взел маса, от един болт на таблото, реших да видя какво ще стане ако му дръпна захранващи кабели направо до акумулатора. Е ефекта беше отрицателен - още по-силно се чуваха смущенията.
Така, опитите продължават. Ще опитам с този вид преобразувател и ще видим.
А иначе за смисъла от цялото начинание. Разбира се, че най-вероятно няма да е най-качествената музика или най-добре изглеждаща схема на свързване, но всеки експеримент си струва, поне според мен.
А съм го брал този проблем с 33 Permanent 4 - такова пищене. Дръпнах му екраниран захранващ кабел и се оправи. Но двупроводен + оплетка, която вързах само на входа на касетофона. Там ми пречеше бобината на електрокуплера
---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:42 ----------
Един голям електролитен кондензатор не е сериозен филтър за хармоници. Трябва му и керамичен, че и в комбинация с двоен дросел на едно тяло за двата захранващи проводника и задължително на входа. Те всички радиа за коли го имат вътре този филтър
Last edited by Alex_26; 17-06-2016 at 10:46.
Малко по различен въпрос. От минусовата клема на акумулатора излизат 3 кабела. 1 към скоростната кутия, 2рия към вентилатора на радиатора, а 3тия някой може ли да каже на къде отива, защото не мога да го проследя, а искам да го сменя, понеже е в лошо състояние.
Този третият проводник има ли вид на фабричен, защото според документацията са само 2. Един до купето (шаси) и един до мотора (на корпуса на скоростната кутия).
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Last edited by darkmiracle; 19-06-2016 at 21:45.
Кое си неще, си неще. Опитах с новия преобразувател, същата работа. Без промяна.
Аз казах ли че е ентусиазъм. Минавал съм го тоя път не веднъж. И скоро мернах в обявите един хич не лош Clarion
Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013