Форуми - Начална страница Клуб Алфа Ромео България - Сайт
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   Club Alfa Romeo Bulgaria > Млад техник > Алфа Ромео 156/147/GT
Алфа Ромео 156/147/GT Въпроси и отговори, свързани с поддръжката. Съвети при покупка.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 13-02-2018, 00:13   #1
KoRny
пристрастен
 
KoRny's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Перник
Posts: 397
Default Проверка дюза 2.4 jtd 136

Привет колеги ,алфичката подпушва в диапазона 1800-2000 оборота на място като подавам газ и тресе.В движение леко чука аванса около 1500 оборота.ЕГР изолиран,дебитомера е ок,след 2100 нагоре колата не пуши и не тресе,върви си прилично,турбото също надува 1.2бара.
Пробвах теста с обратната нафта около 10мл/мин .
Докато колата е около 1900 оборота когато тресе и пуши започнах да откачам буксите на дюзите 1 по 1 и най-малка промяна имаше на 2ри и 4ти цилиндър.
Започнах да сменявам с 2ра ръка дюзи , колата продължава да си тресе и да пуши и не съм сигурен дали са по-добри от моите.
Освен сваляне на 5те дюзи и каране на стенд (приемам насоки къде ) пропускам ли вариант да разбера коя/кои дюзи и на кой цилиндър са проблемни ?
__________________
Alfonso 1.3 Boxer EX

Alfonso 156 2.4 140 -new breed
KoRny is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2018, 12:58   #2
Alex_26
Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
 
Join Date: Sep 2014
Location: София
Posts: 3,631
Default

Quote:
Originally Posted by KoRny View Post
Привет колеги ,алфичката подпушва в диапазона 1800-2000 оборота на място като подавам газ и тресе.В движение леко чука аванса около 1500 оборота.ЕГР изолиран,дебитомера е ок,след 2100 нагоре колата не пуши и не тресе,върви си прилично,турбото също надува 1.2бара.
Пробвах теста с обратната нафта около 10мл/мин .
Докато колата е около 1900 оборота когато тресе и пуши започнах да откачам буксите на дюзите 1 по 1 и най-малка промяна имаше на 2ри и 4ти цилиндър.
Започнах да сменявам с 2ра ръка дюзи , колата продължава да си тресе и да пуши и не съм сигурен дали са по-добри от моите.
Освен сваляне на 5те дюзи и каране на стенд (приемам насоки къде ) пропускам ли вариант да разбера коя/кои дюзи и на кой цилиндър са проблемни ?
С диагностиката виж корекциите
Alex_26 is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2018, 13:53   #3
S_BANKOV
Запален алфист
 
Join Date: Dec 2017
Posts: 122
Default

Корекциите не са критерии.
Затруднено палене на студен мотор?
Стари или нови букси на дюзите като модел?
ДПФ и/или катализатор?
Проверка на турбото и пътищата ПРЕДИ него правени ли са?
S_BANKOV is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2018, 19:08   #4
Alex_26
Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
 
Join Date: Sep 2014
Location: София
Posts: 3,631
Default

Quote:
Originally Posted by S_BANKOV View Post
Корекциите не са критерии.
Затруднено палене на студен мотор?
Стари или нови букси на дюзите като модел?
ДПФ и/или катализатор?
Проверка на турбото и пътищата ПРЕДИ него правени ли са?
Корекциите са един добър критерии, даже доста добър
Alex_26 is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2018, 19:15   #5
Classicalfamaniac
Старши алфист
 
Classicalfamaniac's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: София
Posts: 792
Default

2.4 JTD 136 CF2 има ли корекции на диагностика, Цвятко?
2.4 JTD 136 CF2 има ли нов модел букси, или пък DPF, Банков?
__________________
1990 164 V6 Aut.| 1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | EX 2003 166 JTD 150 Progression #тъженсом
Classicalfamaniac is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2018, 21:22   #6
Alex_26
Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
 
Join Date: Sep 2014
Location: София
Posts: 3,631
Default

Quote:
Originally Posted by Classicalfamaniac View Post
2.4 JTD 136 CF2 има ли корекции на диагностика, Цвятко?
2.4 JTD 136 CF2 има ли нов модел букси, или пък DPF, Банков?
Ами има модели CF3, за Белгия например. Иначе Мултиекускан не дава тези параметри
Alex_26 is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2018, 23:12   #7
Classicalfamaniac
Старши алфист
 
Classicalfamaniac's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: София
Posts: 792
Default

Quote:
Originally Posted by Alex_26 View Post
Ами има модели CF3, за Белгия например. Иначе Мултиекускан не дава тези параметри
Я ни покажи такова белгийско 136 к.с JTD CF3 - ама като описаното в заглавието - 2.4.
По-скоро ще намериш дървено желязо.
__________________
1990 164 V6 Aut.| 1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | EX 2003 166 JTD 150 Progression #тъженсом
Classicalfamaniac is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2018, 08:19   #8
Alex_26
Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
 
Join Date: Sep 2014
Location: София
Posts: 3,631
Default

Quote:
Originally Posted by Classicalfamaniac View Post
Я ни покажи такова белгийско 136 к.с JTD CF3 - ама като описаното в заглавието - 2.4.
По-скоро ще намериш дървено желязо.
Виж в епер
Alex_26 is offline   Reply With Quote
Reply
Go Back   Club Alfa Romeo Bulgaria > Млад техник > Алфа Ромео 156/147/GT « Previous Thread | Next Thread »
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 02:33.


vBulletin - Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.