Форуми - Начална страница Клуб Алфа Ромео България - Сайт
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   Club Alfa Romeo Bulgaria > Млад техник > Алфа Ромео 156/147/GT
Алфа Ромео 156/147/GT Въпроси и отговори, свързани с поддръжката. Съвети при покупка.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 30-11-2013, 13:54   #1
SportwagonAzzura
Младши алфист
 
SportwagonAzzura's Avatar
 
Join Date: Nov 2013
Location: България
Posts: 23
Default Алфа 156 дава грешка и изчезва и проблем с оборотите

156 1.6 120 кс.
Първите ми проблеми с колата настъпиха, след като я обслужих напълно (ангренажен и пистов ремък , ролки , термостат , водна помпа , масла и филтри)
Забелязах че , когато се подаде по рязко газ (а понякога когато се подаде и нормално) отнема една секунда колата да се събуди и да започне да вдига оборотите но дори и когато започне между 3000 и 4000 оборота все едно губи мощност и не качва повече а отнема друга секунда да се събути и да продължи да качва, незнам как се нарича , глъхнене или загуба на мощност , заедно с това ми се случва лампата която се намира точно до 8000 оборота която е едно маркучле което пръска нещо си да светне за определено време от 10 секунди понякога до 5 минути и после да изгасне сама, засичам и голям извънградски разход на гориво , имам чувството че все едно се дави с твърде много бензин и затова губи мощност и глъхне , преди да започна да ходя по диагностики и да сменям датчици търся помощ тук ако може да помогнете защото след обслужването нямам много финансови възможности.
И последно вярно ли е че ако не свети лампа за момента дори и да се закачи на диагностика няма как да се видят грешките, демек може да се види грешка само ако в момента свети въпросната лампа?
На картинката е оградена въпросната лампа но никъде не е описано какво точно означава само "мениджмънт на двигателя"
Attached Thumbnails
439-0-800.jpg  
__________________
156 Sportwagon 1.6 TS 00'
SportwagonAzzura is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 14:16   #2
Doomguy
Болен алфист
 
Doomguy's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,278
Default

Така както го описваш ми се струва, че е дебитомер. Грешките си остават записани, даже и без да свети дюзата. Преди да правиш каквото и да било е хубаво да и направят диагностика.
Doomguy is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 14:27   #3
Friday
Запален алфист
 
Friday's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: София
Age: 31
Posts: 181
Default

От сервизното ръководство този индикатор казва, че има проблем с инжекционната система!
__________________
Save A Life, Drive Responsibly
"You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" (Jeremy Clarkson)
Alfa Romeo 156 Sport Wagon 2.0TS '00 114kW|LPG|Babymobile
Friday is online now   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 15:30   #4
SandoOne
Бад Мадър Факър
 
SandoOne's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: София
Posts: 1,353
Default

Като светне нещо не е наред с двигателя авариен режим има право колегата земи един дебитом. Само за проба и ако заработи и изгасне лампата проблема е ясен
__________________
Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.

12'' ка в колата пак ми мърка .........
SandoOne is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 15:44   #5
iliqn_24jtd
започва да се пристрастява
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 57
Default

Колега и аз имам такъв проблем само че при алфа ромео 156 2.4 жтд сега дано тук разберем от какво може да е проблема че мн ме дразни така.Мисла да и права една диагностика да видим от какво може да е
iliqn_24jtd is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 19:28   #6
alfaracer
Анти Тунинг
 
alfaracer's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Русе
Age: 30
Posts: 301
Default

На мен проблема ми изглежда ,като да е в майстора на колата.Майсторът имаше ли пети за зацепване на валовете или е станало колелото на късмета.Моя датчик за оборотите на разпределителния вал (не на коляновия) беше счупен от предния майстор. А може и първото палене колата да е ударила клапани, после да са я зацепили правилно, и да си мълчат и да са заличили следите.
__________________
Alfa164 T.S 148++ HP
Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.
alfaracer is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 19:54   #7
pesho_kj
Запален алфист
 
pesho_kj's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: Пловдив
Age: 29
Posts: 160
Default

Това, че светва дюзата може да означава много неща като се почне от дебитомер, датчик колянов вал, датчик разпределителен вал, дюзи, налягане на дизел в рейла, регулатор на налягане и т.н. Лампата показва, че някой или няколко от тези и други компоненти не работи както трябва и единствения начин да се разбере кой е да се закачи и да се прочете...макар, че се случва и диагностиката да не може да разбере какво точно става и кой модул има проблем а само дава насоки.
__________________
Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
pesho_kj is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 19:58   #8
lordliness
Скитник
 
lordliness's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Location: Millennium Falcon
Posts: 2,529
Default

моята дюза светеше от неизправен термостат
__________________
http://vbox7.com/play:9438960d
Прости на врага си, но запомни името на кучия син
lordliness is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 20:09   #9
pesho_kj
Запален алфист
 
pesho_kj's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: Пловдив
Age: 29
Posts: 160
Default

Quote:
Originally Posted by lordliness View Post
моята дюза светеше от неизправен термостат
Това пък как става...отчита, че тръгва топъл антифриз към радиатора преди да е вдигнала 80-90 градуса ли? Иначе не се сещам как ще стане...
__________________
Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
pesho_kj is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 20:19   #10
aligator89
започва да се пристрастява
 
aligator89's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Варна
Posts: 35
Default

това е дет са казва "CHECK" при италиянците
aligator89 is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 20:33   #11
lordliness
Скитник
 
lordliness's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Location: Millennium Falcon
Posts: 2,529
Default

Quote:
Originally Posted by pesho_kj View Post
Това пък как става...отчита, че тръгва топъл антифриз към радиатора преди да е вдигнала 80-90 градуса ли? Иначе не се сещам как ще стане...
Изглежда компютъра се бърка от температурни разлики, светваше в движение, след загасяне на мотора и палене не светеше, смених термостата, който си беше за смяна и никога повече не светна. След време присъствах на една диагностика на друга алфа и човека, който я правеше стигна до същия извод гледайки данните от диагностиката.
__________________
http://vbox7.com/play:9438960d
Прости на врага си, но запомни името на кучия син
lordliness is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 23:32   #12
barash
Запален алфист
 
barash's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Кърджали
Age: 34
Posts: 483
Default

Колега извади буксата на дебита и покарай така извадена,
ако има промяна във вървежа-подобрява се спрямо сега,
значи дебит ако не ще знаеш,че не е дебит-р.
__________________
156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kits
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
barash is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2013, 23:48   #13
Doomguy
Болен алфист
 
Doomguy's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,278
Default

Quote:
Originally Posted by barash View Post
Колега извади буксата на дебита и покарай така извадена,
ако има промяна във вървежа-подобрява се спрямо сега,
значи дебит ако не ще знаеш,че не е дебит-р.
По-добре да не го прави това упражнение, не е като при дизела.
Doomguy is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 03:18   #14
D-I-V-A-K-A
Алфоман
 
D-I-V-A-K-A's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: София
Age: 24
Posts: 830
Default

Quote:
Originally Posted by SportwagonAzzura View Post
156 1.6 120 кс.
Първите ми проблеми с колата настъпиха, след като я обслужих напълно (ангренажен и пистов ремък , ролки , термостат , водна помпа , масла и филтри)
Забелязах че , когато се подаде по рязко газ (а понякога когато се подаде и нормално) отнема една секунда колата да се събуди и да започне да вдига оборотите но дори и когато започне между 3000 и 4000 оборота все едно губи мощност и не качва повече а отнема друга секунда да се събути и да продължи да качва, незнам как се нарича , глъхнене или загуба на мощност , заедно с това ми се случва лампата която се намира точно до 8000 оборота която е едно маркучле което пръска нещо си да светне за определено време от 10 секунди понякога до 5 минути и после да изгасне сама, засичам и голям извънградски разход на гориво , имам чувството че все едно се дави с твърде много бензин и затова губи мощност и глъхне , преди да започна да ходя по диагностики и да сменям датчици търся помощ тук ако може да помогнете защото след обслужването нямам много финансови възможности.
И последно вярно ли е че ако не свети лампа за момента дори и да се закачи на диагностика няма как да се видят грешките, демек може да се види грешка само ако в момента свети въпросната лампа?
На картинката е оградена въпросната лампа но никъде не е описано какво точно означава само "мениджмънт на двигателя"
Колега, на мен ми се струва, че двигателя не ти е зацепен като хората и от там тръва целият проблем.
__________________
Alfa Romeo 146 Junior - Бивша/Alfa Romeo 146 Ti - Настояща/Alfa Romeo 156 GTA - Настояща
badmadafaka: 146 с двигател 2.0 Туйн Спарк се води модификация "ti", което по принцип е най-шукаритетната версия на една алфа с 4 врати...
D-I-V-A-K-A is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2013, 09:35   #15
myato
No brain,no pain.
 
myato's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Плевен
Posts: 2,460
Default

Quote:
Originally Posted by pesho_kj View Post
Това пък как става...отчита, че тръгва топъл антифриз към радиатора преди да е вдигнала 80-90 градуса ли? Иначе не се сещам как ще стане...
Това става защото разликите в температурите отчитани от различните датчици става много голяма и излиза от зададените граници, защото двигателя се затопля, а антифриза не и грешката е "Несъвместими показания датчици температура".
Колегата с бензинката да иде да му видят зацепването, някъде, дето са на ясно с това. Разбира се задължително диагностика.
Колегата с дизела да се насочи към проблем с геометрията на турбината. Разбира се също и диагностика.
__________________
Alfa Romeo 1.9 JTD 00
myato is offline   Reply With Quote
Reply
Go Back   Club Alfa Romeo Bulgaria > Млад техник > Алфа Ромео 156/147/GT « Previous Thread | Next Thread »
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 02:21.


vBulletin - Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.