Page 6 of 9 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 76 to 90 of 122

Thread: Endurance Trophy 2011

  1. #76
    Запален алфист rijko's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Selo Dermanci, Loveshko
    Age
    43
    Posts
    366

    Default

    Аз смятам че всичко е коромпирано и нарочно са прецакали алфата и вашия одбор. Сега от мъка ще ида да се напия на 03.12.2011 в една хижа до гр.Търговище. След това ще размажа хондата в голямо дарво. Астрата е смотана той даже с нея си теглеше бегачката ........
    Last edited by rijko; 29-11-2011 at 12:35.
    Sprint 1.5boxer, 33 1.7 boxer, 146 1.6 boxer,146 1.7boxee 146 2.0TI, 156 1.9, 166 2,4, 159 1.9Jtdm ръчка, 159 1.9Jtdm q-tronic 159 2,4Jtdm q-tronic, 155 1.7, 155 1.8
    ако мислиш че е здрава дай та тествам - 14двигателя, - 18ск.кутйи.

  2. #77
    Болен алфист BatVas's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    3,048

    Default

    Quote Originally Posted by rijko View Post
    Аз смятам че всичко е коромпирано и нарочно са прецакали алфата и вашия одбор. Сега от мъка ще ида да се напия на 03.12.2011 в една хижа до гр.Търговище. След това ще размажа хондата в голямо дарво. Астрата е смотана той даже с нея си теглеше бегачката ........
    A защо да я размазваш хондата бре - по добре да я бартеросаме за Субаро , щом дава такива времена
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

  3. #78
    Запален алфист nonamecrew's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Pazardjik
    Posts
    448

    Default

    Quote Originally Posted by BatVas View Post
    A защо да я размазваш хондата бре - по добре да я бартеросаме за Субаро , щом дава такива времена
    Вие пък за субару .. BatVas дай да ти намерим някоя 75 Indi ....

  4. #79

    Default

    Избрани цитати от брифинга на пилотите от Стрийт класа.....

    Лицето Нено:
    - Какви са правилата при изпреварване?

    Лицето организатор:
    - Ми......ми.....бъдете колегиални, ала бала, не шарете по пистата, 1 смяна на посоката за защита на позиция, не че ние може да го следим тва и още ала - бала......

    Лицето Нено:
    - Ми кво прайм ако някой почне умишлено да бави друга кола?

    Слисаното от въпроса лице организатор:
    !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    Лицето Нено:
    Ми например някой застава пред друга кола и почне умишлено да я бави и да не я пуска да го изпревари????

    Слисаното от описаната ситуация лице организатор:
    - Е за кво да го бави и ква му е сметката като бави и себе си по тоя начин, не виждам кой би се хванал с тая схема.....

    Лице от пистата:
    - Аве тва са алфаджии бре, кво знайте вие, всичко мое да се очаква......

    Бурен кикот в залата........
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  5. #80
    чиста проба спреляк Furious 155's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    София, Младост
    Posts
    5,287

    Default

    Quote Originally Posted by ФЕРАРИСТ View Post
    Избрани цитати от брифинга на пилотите от Стрийт класа.....

    Лицето Нено:
    - Какви са правилата при изпреварване?

    Лицето организатор:
    - Ми......ми.....бъдете колегиални, ала бала, не шарете по пистата, 1 смяна на посоката за защита на позиция, не че ние може да го следим тва и още ала - бала......

    Лицето Нено:
    - Ми кво прайм ако някой почне умишлено да бави друга кола?

    Слисаното от въпроса лице организатор:
    !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    Лицето Нено:
    Ми например някой застава пред друга кола и почне умишлено да я бави и да не я пуска да го изпревари????

    Слисаното от описаната ситуация лице организатор:
    - Е за кво да го бави и ква му е сметката като бави и себе си по тоя начин, не виждам кой би се хванал с тая схема.....

    Лице от пистата:
    - Аве тва са алфаджии бре, кво знайте вие, всичко мое да се очаква......

    Бурен кикот в залата........
    Доста обидно и безхаберно за таксата за участие която се плащаше и за всички останали разходи, които са за сметка на участващите САМО!!!
    Аз направо бих се замислил, ако бях участник, дали пак да участвам пак с тази организация!
    За едни медали и кефа да стъпиш на стълбичката, да бъхтиш над 3 часа и да няма кой да ти преброи обиколките си е направо


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  6. #81
    Запален алфист nonamecrew's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Pazardjik
    Posts
    448

    Default

    Другия път да се организира едно ендуро от алфисти.бг ли !!!?!?!?!? Да се видят какво е добра организация !

  7. #82
    кривак детайлист -Bobby-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    София
    Age
    41
    Posts
    555

    Default

    Пичове, супер злостни сте в критиките, ама някои от вас поставиха ли се за момент на мястото на организаторите? Защото аз знам какво им е на тях, едно на ръка, че също съм организатор на цял шампионат, и отделно искам да ви кажа, че имаше хора, които седяха 2х3 часа заковани горе в кабината (по-голямо наказание от караул е това), за да покрият грешките от транспондерите (една от които стана пред очите ни, на Лотуса не отчете една обиколка, а това стана в последните 20 мин, когато гонехме Пежото). И след бързо запитване горе на колко сме точно от Пежото, ни отговориха, при това правилно, т.е. техните бройки обиколки съвпаднаха с нашите. И честно казано, добре че бяха сложили двама души да броят на ръка, защото транспондерите се дънеха юнашки и ако трябваше на тях да се разчита, щеше да е пълен провал всичко.

    Относно подигравките ви за правила за изпреварване - организатора е бивш дрифтаджия и организатор на шампионат Тайм Атак. Там пистови битки, ала БФАС няма, и всички каращи са супер толерантни и редовно гледат в огледалата! И логично, в регламента нищичко няма споменато за правилата за изпреварване, защото до последните 4 дни, всички записали се бяха или ентусиасти, или хора от Тайм Атак и тук-таме дрифта + няколко драгаджии. Приказката за поведението при атаки тръгна, когато почна да се чува, че ще идват Дунев, Царски, Даскалов и т.н. някои от видните рогачи на БФАС.

    Относно таксата -направо си беше евтиния, не виждам какъв ви е проблема?! От тия пари, организатора почти нищичко не печели, щото като плати на няколкото човека, дето е довел, за да му помагат с организацията (секретар, броящите обиколките, техническия преглед), като плати на Живко за целия масраф, като се сметнат и всякаквите други дребни разходи, дето капка по капка вир стават - ето там са ви мизерните 150 левчета, дето като си ги разцепите в отбора, стават по 50 на пилот, и дето на фона на всичките други разходи, които има по една кола за такова състезание, са ви една бръмка от целия бюджет.

    Един оупън тракдей на Серес струва 75 евро на ден за кола + 15 евро за всеки допълнителен пилот и 90 евро за бокс клетка... а тук за 150 лв 3-часово ендуро с награди ви организираха, при това, смея да кажа, на много добро ниво, като знам как се организират състезанията у нас, по които ходя от години, и пак мрънкате... не ви разбирам...
    Като сте по-специалисти - давайте вие, да видим как ще се справите. И после ще сравняваме...
    Last edited by -Bobby-; 29-11-2011 at 16:37.
    Две черни перли...

    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

  8. #83

    Default

    Боби прав си и не си...

    С Искрен е познаваме, няма проблеми там.

    НО, точно и ясно е. Всички знаехме че техниката на Пистата не става и няма да издържи, нима няма истинска техника в България - ИМА. Трябваше да се подготвят по-добре. Без нас това да ни интересува.

    Нима няма подготвени хора с опит да проведат такова състезание в България - ИМА.

    Не може да се допуска да не се знае кой води, кой къде е по пистата да не се ползват сини флагове и прочие, като ги има в правилника и т.н.

    Далеч съм от мисълта да се нахвърляме на някой за аматьорско състезание, но ОРГАНИЗАТОРА е предложил да има класиране, моментни резултати и прочие, та и награди. Трябва да се изпълни. В случая вина има организатора. Но пък ЕВАЛА МУ ПРАВЯ НА ИСКРЕН за ентусиазма и съм сигурен, че това няма да се повтори.

    Мисля, че нещата ще се наредят още повече, че от страна на Искрен и участниците има разбиране.

    Иначе супер тежко им е на организаторите - четири състезания в един ден.

    Горе главите до следващия път!

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  9. #84
    кривак детайлист -Bobby-'s Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    София
    Age
    41
    Posts
    555

    Default

    Ако става въпрос, аз Искрен го защитавам, ама иначе последния месец го навиквахме няколко пъти и дори беше променен правилника заради нашите забележки (правилото за 50 мин каране на пилот, например, намалено на 40 мин).
    За редица други неща също сме му отваряли очите, още от първия Тайм Атак, на който въобще се появихме и моментално видяхме организационни пропуски (като имащи опит в организацията на състезания). Готиното е, че той освен ентусиазъм, показва и разум, защото се вслушва в това, което му се казва, особено когато е обосновано.

    Като за първо ендуро, мисля, че всичко мина ок, а дреболиите, които да се дооправят, ще бъдат оправени с времето за други подобни състезания.

    Относно техниката в България - и да, и не... има техника, ама тази, която става, струва много пари. Да не вадя конкретни цифри колко примерно струва измервателната уредба на федерацията по картинг за Републиканското, защото няма да е коректно да го правя, но накратко - за любителско състезание от вида, е твърде скъпо... ако се намерят спонсори в бъдеще, може и да се променят нещата в положителна посока.
    Две черни перли...

    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

  10. #85

    Default

    Боби, без да се мешаме в чужда паница, с наличните приходи и желание може и техника и всичко да се подсигури. И съм сигурен, че Искрен сам се псува, че не подсигури техника.

    Да не забравяме, че има моменти, които не се връщат, които са безценни , всеки е имал момент в които се е раздал, постигнал е нещо и после се е почуствал измамен. Света не е черно-бял, но ги има и тия моменти и трябва да се обръща внимание на всеки присъствал.
    Last edited by ne0; 29-11-2011 at 18:01.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  11. #86

    Default

    За следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !

  12. #87
    Трийстройкаджия Bobi_33's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    45
    Posts
    3,015

    Default

    Quote Originally Posted by GT 51 View Post
    За следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !
    Идеално. При това за 300лв. ще бъде в Серес. Сигурен съм, че там няма да ги има тия издънки. Да не говорим колко е по-добра пистата в Серес. Колко по-добре е за публиката също.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

  13. #88
    чиста проба спреляк Furious 155's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    София, Младост
    Posts
    5,287

    Default

    Quote Originally Posted by GT 51 View Post
    За следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !
    с кетъринг и преспиване
    Quote Originally Posted by Bobi_33 View Post
    Идеално. При това за 300лв. ще бъде в Серес. Сигурен съм, че там няма да ги има тия издънки. Да не говорим колко е по-добра пистата в Серес. Колко по-добре е за публиката също.
    И на Серес имат проблеми с транспондерите... за съжаление.

    ---------- Post added at 19:45 ---------- Previous post was at 19:44 ----------

    Quote Originally Posted by ne0 View Post
    Боби, без да се мешаме в чужда паница, с наличните приходи и желание може и техника и всичко да се подсигури. И съм сигурен, че Искрен сам се псува, че не подсигури техника.

    Да не забравяме, че има моменти, които не се връщат, които са безценни , всеки е имал момент в които се е раздал, постигнал е нещо и после се е почуствал измамен. Света не е черно-бял, но ги има и тия моменти и трябва да се обръща внимание на всеки присъствал.
    Цената е почти без значение, на фона на това което е написано тук!!!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  14. #89

    Default

    Quote Originally Posted by GT 51 View Post
    За следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !
    Аман от форумни герои.... защо се месиш след като с Искрен няма, не е имало и няма да има проблеми, а такива _________ като теб правят измислени и несъществуващи проблеми.

    За такива като тебе и 1000 лева да е таксата НЕМОЖЕНЕТО е непобедимо!!!!

    Ще те помоля следващия път такава реплика да я кажеш на хората, които се почувстваха излъгани веднага на пистата да видиш масово ЗАДОВОЛСТВО.

    Проблемите са изяснени. Дрифт Клуб България ще пусне класирането днес и това е. И това ще мине.
    Last edited by ne0; 29-11-2011 at 20:02.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  15. #90

    Default

    Quote Originally Posted by GT 51 View Post
    За следващия Ендурънс таксата ще бъде 300 лв за отбор !
    Лошо няма, но ще има ли някаква яснота по всяко време преди състезанието колко коли и пилоти са се записали, в кой клас, с какви коли и прочее......ясни правила за поведение на пистата........колегата не случайно пита за това какво става ако някой умишлено почне да пречи.......видя им се смешно на мнозина, но е напълно реално тва, проблема не е никакъв някой който е в С2 и знае че или е много напред или вече не кара за класиране да удари едни спирачки на някой от С1 - без особени ядове може да го събори с 4-5-6 сек на обиколка, да не река и повече......сини флагове не видях, а бяха обявени че ще има......и беше повече от наложително С1 да не пречат на С2 и обратното......
    Като питах тва на брифинга ми се каза, ми кво значение има, караш си и тва е, важното било да си бърз.......ми не само тва е важно на еднуро както се видя.......
    Плюс това контрола на фуниите беше минимален, вече втори човек ми казва че Астрата е зареждала с по голяма фуния - дали не са знаели какви точно фунии ще се ползват, и да са си взели такава и после само да са дали другия накрайник, а да са ползвали свой..........какъв щеше да е проблема ако една от нашите алфи дето е пета и не и дреме за подиум даде на някой от другите накрайник, налеят юнашки, те им върнат срязан, петия го отнася, но кво от това, другите са спечелили време......
    Ся и аз като Боби знам как стават нещата, знам че е трудно, нямам против да дадем и 300 лв, но да не се занимаваме с такива неща, да имаме ясна информация поне 1-2 дена преди състезанието кой и какво ще кара срещу нас.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

Page 6 of 9 FirstFirst ... 45678 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •