Page 9 of 17 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast
Results 121 to 135 of 241

Thread: Alfa Romeo 145 1.4 TS

  1. #121
    Карам бързо-паиииисе
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    45
    Posts
    4,021

    Default

    като знам тея мойте изроди дето карат на по 2 бара ми е чудно как на 1.4 с седмици свещи издъхва запалването ???
    по скоро ти идъхва качеството на горивната смес
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  2. #122
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Sofia
    Posts
    85

    Default

    Quote Originally Posted by kocta View Post
    Днес съм на лов за глави или иначе казано ще обикалям на търся някоя тиква от 2.0 16в,че ици пак ми пусна енди мухи в моята тиква...
    16ка ли ще става?!

  3. #123

    Default

    Ако намеря глава да...
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  4. #124

    Default

    добре де мен друго ми е интересно
    тя колата в момента не върви като хората
    ти искаш в следващият филм да се вкараш

  5. #125

    Default

    Проблема й беше ,че миналия ден преди калояново смених всички вакум маркучи но забравих да им сложа свински опашки. бяха изкочили 3 броя , не разтоварваше и таванеше МАП-а на 4000 и няколко оборота. Карах я на половин газ до 4500 оборота слагах на следваща предавка и чаках половината права да влезе отново в налягане. Сега всичко е оправено.
    Зимата искам да сложа 6 лъчевата керамика,250кпа мап-а,острич-а ,задния торсен дифф и ще купя едни 450-550 дюзи. Целта е към 1.4-1.5 бара холд. При това налягане комбинация с т3/т4-ката загубите ще са доста големи от 8 клапановата глава особенно след 4000 оборота където аз с тази турбина тамън се развъртам.
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  6. #126
    алфаманяк Член на клуба Rado145QV's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    София
    Age
    44
    Posts
    406

    Default

    имам цял обурудван мотор и скорости от капа 2.0 16 турбо ако искаш главата звънкаи
    SPRINTAUTO service
    0893277773

  7. #127

    Default

    Еми ще ми трябва дам.Ако може барабар с електрониката и инсталацията ще стане чудно понеже съм с еку от дедра турбо на предно с катализатор и е някво мазало от към настройки. И аз незнам кво става там а нямам широколентова и не ме бива много в мапването иначе имам електроника Острич 2. Та като се прави да е на веднъж Може и буталата да ги спазариме вместо да нося на стугар мойте да ги модифицира. Пусни едно Лс с телефон или инфо,че не си спомням дали го записах твоя онзи път на калояново.
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  8. #128

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=j31tGSFrHaE

    Вчера я поразкарахме малко из София и по околовръстното но явно проблема си е запалване,пък и съединителя си буксува здраво.Фулл боост-а от 1.15 бар е на 4100-4200 иначе почва още от 3 да прави някакви малки налягания.Зимата ще се сменят доста неща и мисля направо на тейдж 2 да мина (6 лъчевата керамика,задния торсен дифф,250кпа мап-а,свещи,кабели,дюзи,острич 2).Иначе сега не става за каране с това запалване.Карам я с половината газ и пак не става направо свещите,кабели и ново захранване на помпата и ще свържа директно акутатора за изхода на турбото понеже явно селеноида не си върши работата.
    Направиха й една бърза замерка с една програмка на И-фон с тези проблеми (половин газ режене на 4600 оборота,боксуващ съединител) и не съм много радостен от резултатите ест. 0-100: 7+ сек , Макс ускорение 0,56G ,1/8 миля 8+сек, 1/4 миля високи 14-ки и терминална по спомен около 150 но като ми пратят графиакта ще се види. Явно си трябва вече другия съединител , хубаво запалване и НАСТРОЙКИ! Мисля за сега да не инвестирам в железа.Нека накарам тези да работят нормално. Иначе зададохме 1250кг тегло с 2-ма човек (явно е доста по-тежка,тези дни ще отида на кантар да я премеря) и изкара 125конски сили на колелата.
    Last edited by kocta; 31-10-2010 at 15:30.
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  9. #129

    Default

    Знам,че не ви е интересно ама аз да си дам рапорта.
    Генерацията е готова. Звука е 1:1 с този
    http://www.youtube.com/watch?v=BZ-i7UurGn8
    Във високите леко се различава но минимално.
    Само се чудя дали да не преправя края на генерацията при бронията и да не прикапя някъв накрайник.
    Свързах си и уреда за температура на маслото,пуснах ново захранване на помпата.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 55874_1369979184410_1679640340_739690_1648516_o.jpg   55433_1369979304413_1679640340_739691_3806953_o.jpg   53529_1369978984405_1679640340_739689_379334_o.jpg  
    Last edited by kocta; 03-11-2010 at 23:43.
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  10. #130
    iS-killer Abar7h's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    София
    Age
    33
    Posts
    756

    Default

    Quote Originally Posted by kocta View Post
    Знам,че не ви е интересно ама аз да си дам рапорта.
    Генерацията е готова. Звука е 1:1 с този
    http://www.youtube.com/watch?v=BZ-i7UurGn8
    Във високите леко се различава но минимално.
    Само се чудя дали да не преправя края на генерацията при бронията и да не прикапя някъв накрайник.
    Свързах си и уреда за температура на маслото,пуснах ново захранване на помпата.
    Как не ни е интересно бе, ти пък Супер става колата, генерацията е...интересна
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

  11. #131

    Default

    Цялата е на 63.5мм има една мека връзка и едно резонаторно проходно и това е... гледам да е максимално права и най-остряи завой да е на 45 градуса. Мен ми харесва как стана а звъка е веднъж!!! Жалко,че нямам читав микрофон на телефона за да се чуе.
    Last edited by kocta; 04-11-2010 at 00:33.
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  12. #132
    Болен алфист abart_'s Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Русе
    Posts
    1,189

    Default

    Идеално става

    А и има общо моя кош: гледам и ти си сложил външен оборотомер тип "водомер"

    Моята тръба също е на 63мм но съм без проходни гърнета,само с едно задно от тия с тапите,а звука без тапата наистина прилича от части на тоя от клипчето, без гърмежа ест

    Отказа ли се от 16 В глава?
    Last edited by abart_; 04-11-2010 at 10:47.
    146 Turbo

  13. #133

    Default

    Няма конкретна оферта пък искам парите да ги вложа в хубави свещи , кабели ,дюзи и настройка за да почне да работи адекватно.Направо ми се иска да се мап-не на 1.5 холд. Така ще се кара за начало през сезон 2011 по мероприятията.Все пак не всичко е двигател,трябва да взима предни амортисьори,коиловер пружини,червени тампончета,накладки,армирани маркучи,фланци 20-30мм,едно велурено воланче с куик релиис ,че този в моемтна го хващам с изпънати лакти и шиканите се карат на магия на калояново.
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  14. #134

    Default

    Смених алтернатора (хиляди благодарности на Еньо!!!).
    Това нещо откачи. Време е да сменя и съединителя,че някви 911-ки турбо по околовръстното ама няма да ми повярвате Много боксува. Иначе колата найстина доста,доста добре потръгна значи си е искала ток и това си е
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  15. #135
    Силно зарибен - облъчен Da_Fuse's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Sofia
    Posts
    873

    Default

    Я тука аз да серазнюхам, с какъв смяташ да го сменяш...?!
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

Page 9 of 17 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •