като знам тея мойте изроди дето карат на по 2 бара ми е чудно как на 1.4 с седмици свещи издъхва запалването ???
по скоро ти идъхва качеството на горивната смес
като знам тея мойте изроди дето карат на по 2 бара ми е чудно как на 1.4 с седмици свещи издъхва запалването ???
по скоро ти идъхва качеството на горивната смес
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Ако намеря глава да...
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
добре де мен друго ми е интересно
тя колата в момента не върви като хората
ти искаш в следващият филм да се вкараш
Проблема й беше ,че миналия ден преди калояново смених всички вакум маркучи но забравих да им сложа свински опашки. бяха изкочили 3 броя , не разтоварваше и таванеше МАП-а на 4000 и няколко оборота. Карах я на половин газ до 4500 оборота слагах на следваща предавка и чаках половината права да влезе отново в налягане. Сега всичко е оправено.
Зимата искам да сложа 6 лъчевата керамика,250кпа мап-а,острич-а ,задния торсен дифф и ще купя едни 450-550 дюзи. Целта е към 1.4-1.5 бара холд. При това налягане комбинация с т3/т4-ката загубите ще са доста големи от 8 клапановата глава особенно след 4000 оборота където аз с тази турбина тамън се развъртам.
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
имам цял обурудван мотор и скорости от капа 2.0 16 турбо ако искаш главата звънкаи
SPRINTAUTO service
0893277773
Еми ще ми трябва дам.Ако може барабар с електрониката и инсталацията ще стане чудно понеже съм с еку от дедра турбо на предно с катализатор и е някво мазало от към настройки. И аз незнам кво става там а нямам широколентова и не ме бива много в мапването иначе имам електроника Острич 2. Та като се прави да е на веднъж Може и буталата да ги спазариме вместо да нося на стугар мойте да ги модифицира. Пусни едно Лс с телефон или инфо,че не си спомням дали го записах твоя онзи път на калояново.
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
http://www.youtube.com/watch?v=j31tGSFrHaE
Вчера я поразкарахме малко из София и по околовръстното но явно проблема си е запалване,пък и съединителя си буксува здраво.Фулл боост-а от 1.15 бар е на 4100-4200 иначе почва още от 3 да прави някакви малки налягания.Зимата ще се сменят доста неща и мисля направо на тейдж 2 да мина (6 лъчевата керамика,задния торсен дифф,250кпа мап-а,свещи,кабели,дюзи,острич 2).Иначе сега не става за каране с това запалване.Карам я с половината газ и пак не става направо свещите,кабели и ново захранване на помпата и ще свържа директно акутатора за изхода на турбото понеже явно селеноида не си върши работата.
Направиха й една бърза замерка с една програмка на И-фон с тези проблеми (половин газ режене на 4600 оборота,боксуващ съединител) и не съм много радостен от резултатите ест. 0-100: 7+ сек , Макс ускорение 0,56G ,1/8 миля 8+сек, 1/4 миля високи 14-ки и терминална по спомен около 150 но като ми пратят графиакта ще се види. Явно си трябва вече другия съединител , хубаво запалване и НАСТРОЙКИ! Мисля за сега да не инвестирам в железа.Нека накарам тези да работят нормално. Иначе зададохме 1250кг тегло с 2-ма човек (явно е доста по-тежка,тези дни ще отида на кантар да я премеря) и изкара 125конски сили на колелата.
Last edited by kocta; 31-10-2010 at 15:30.
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Знам,че не ви е интересно ама аз да си дам рапорта.
Генерацията е готова. Звука е 1:1 с този
http://www.youtube.com/watch?v=BZ-i7UurGn8
Във високите леко се различава но минимално.
Само се чудя дали да не преправя края на генерацията при бронията и да не прикапя някъв накрайник.
Свързах си и уреда за температура на маслото,пуснах ново захранване на помпата.
Last edited by kocta; 03-11-2010 at 23:43.
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Цялата е на 63.5мм има една мека връзка и едно резонаторно проходно и това е... гледам да е максимално права и най-остряи завой да е на 45 градуса. Мен ми харесва как стана а звъка е веднъж!!! Жалко,че нямам читав микрофон на телефона за да се чуе.
Last edited by kocta; 04-11-2010 at 00:33.
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Идеално става
А и има общо моя кош: гледам и ти си сложил външен оборотомер тип "водомер"
Моята тръба също е на 63мм но съм без проходни гърнета,само с едно задно от тия с тапите,а звука без тапата наистина прилича от части на тоя от клипчето, без гърмежа ест
Отказа ли се от 16 В глава?
Last edited by abart_; 04-11-2010 at 10:47.
146 Turbo
Няма конкретна оферта пък искам парите да ги вложа в хубави свещи , кабели ,дюзи и настройка за да почне да работи адекватно.Направо ми се иска да се мап-не на 1.5 холд. Така ще се кара за начало през сезон 2011 по мероприятията.Все пак не всичко е двигател,трябва да взима предни амортисьори,коиловер пружини,червени тампончета,накладки,армирани маркучи,фланци 20-30мм,едно велурено воланче с куик релиис ,че този в моемтна го хващам с изпънати лакти и шиканите се карат на магия на калояново.
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Смених алтернатора (хиляди благодарности на Еньо!!!).
Това нещо откачи. Време е да сменя и съединителя,че някви 911-ки турбо по околовръстното ама няма да ми повярвате Много боксува. Иначе колата найстина доста,доста добре потръгна значи си е искала ток и това си е
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Я тука аз да серазнюхам, с какъв смяташ да го сменяш...?!
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!