А феродото не заминава ли и то доволно бързо?
Изобщо прави ли се усилен или се продава комплект?
А маховика не е ли да обира вибрациите, какво се печели от него - по-бързо развъртане или по-малко натоварване на някой елемент?
А феродото не заминава ли и то доволно бързо?
Изобщо прави ли се усилен или се продава комплект?
А маховика не е ли да обира вибрациите, какво се печели от него - по-бързо развъртане или по-малко натоварване на някой елемент?
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
А вибрациите какво ще ги правим... ?
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Не се усеща разлика във вибрацийте .
145 1.6 ТС '97 ех.
145 1.9 JTD '00
307 CC 2.0 '04
Aми като не си олекотяваш маховика с бормашината на двора няма проблеми.
Единственото е, че ако е много лек, освен че ти умира инерцията, може да имаш малко проблеми с празния ход...
А и става малко по-трудно да поддържаш константна скорост, примерно на магистралата
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Пише, че усиленият съединител има 25% повече натиск, който идва от притискателя.
С около 15% по-скъп от другия, но наскоро разбрах, че не е издържал на кола, с доста промени - хардуеърни и софтуеърни.
От личен опит мога да кажа, че до момента на едната ми кола имаме 25 000 км с ремап и няма проблеми (съединителят беше сменен малко преди ремапа - ВАЛЕО) така, че сигурно усиленият съеднител ще свърши работа само при нормален ремап.
Това, за което говори Змейчо и скоро ще има нужда е: http://alfastumper.dk/oscommerce_st/...oducts_id=1460
Маховикът е олекотен (според данните на продавача), демпферът е на феродовия и притискателят изглежда по-масивен от оригиналния.
Според хората, с този съединител наистина се получава по-добро сцепление и издържал до 530Нм (според производителя).
Тук обаче идва най-интересната част - 2300 лв. без доставката
За тия пари всеки ще смени х 5 пъти оригинален комплект, дори да му се налага през 30 0000 км.
Да и аз това съм си го мислил... Тея усилените съединители струват колкото да смениш няколко пъти обикновен... Малко се обезмисля цялата работа...
AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Пак спорове кое варвяло и кое не,Браво на Змея натартил си го мажката-
145 Qv
пффф омръзна ми вече
ся като сте толкова отворени с тея
драг печки заповядайте към пловдив
да слагаме пари и да се гоним
аз ще съм с КОМБИ
очаквам ви
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
аа Радо да не би да искаш да се пробваш с комбито?????
ако е така кажи пред всички колко пари слагаш
и една дата и час ????
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
[QUOTE=Rado145QV;636650]Пак си помисли колко е читава
http://www.youtube.com/watch?v=YHiKV32oHTA