Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
а най добре с двете
Малко образователен материал , сравнение турбо <> супер чарджер ТУК
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
не е въпроса колко коне му трябват или каквото и да е
удоволсвието което ти достава турбото , като надуе и като издиша не може да се сръвни със онази пищялка компресора , дето е и една кофа пари навсичкото отгоре
---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:16 ----------
тоя е леко сектант и маняк на компреса, 5 филма за компреса и , некво смешно за турбото )със почти никво инфо
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
На тази как са и паднали конете, да ми я подаряват няма да я взема. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Четох някакво мнение че на по малък мотор е по добре турбо, на по голям компресор......но колкото повече соднирам мнения, май ще трябва да се слага Мега, щото дебитомера почти може би няма как да се излъже.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Всички нови мотори на ФВ са с механичен и турбо тези които ги означават TSI (не старите означения TFSI) един познат има новата шкода суперб с 1.4 ТСИ мотор 122 к.с. и гледах под капака много странно излгежда
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
ма никои нещо не се похвалва с 8ц... зна4и тото не го е фанало и тоя път.... продалжавайте да пускате....
Spin City!
Ето едно друго видео...малко по обективно...
http://www.youtube.com/watch?v=GyZ0r...eature=related
156 2.4JTD 136+ PS
jтой е само с турбо,ето ти с двете
---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:00 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=aqMySTgUPGo
Е да... ако можеш да си пренапишеш картата а и се сменят дюзите. Но ако го правиш с пети инжектор задължително трябва да го лъжеш което при MAF сензорите... айде няма да изпадаме в "лирични отклонения" и подробности.
По скоро искам да те питам, мислил ли си да пробваш с "вълнов обменик на налягане" по популярен е като COMPREX. Бустът е в целият обхват и реакцията е мигновена. Има ги в дизеловите Мазди и в някой стари Сенатори (ако не ме лъже паметта) Старите конструкции се задвижват от коляновия вал, но пък в съвременните разработки са си с електромотор... така може да се напасне много по точно скоростта им на въртене. Мисля, че за Low Pressure Charge, това е едно добро решение. Даже съм си заплюл една система, която не можаха да подкарат от една 626-ца, Основният проблем с тия обменици е, че задължително трябва и сериозен междинен охладител.
Ако имаш някакви наблюдения или съображения ще ми е приятно да дискутираме по въпроса за плюсове и минуси.
П.П.
Забравих.... ето ви един евтин "ROTREX"
Last edited by fade; 31-01-2010 at 22:36.
Мдаа това нещо е идейно но като конструкция е доста ниско надеждно и от опит знам че в БГ ремонт на такова нещо няма кой да ти направи. Освен че е рядкост и не е с много високо КПД затова и няма силни коли които да го използват Да можеби за ниски налягания и малко коне ще е добре, обаче ме притеснява факта че механичните преправяния са доста за да го монтираш а и не е особенно компактно Тва са малкото ми наблюдения върху тази извънземна инерционно-газово-ролково задвижвана джвъга
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super