Page 6 of 7 FirstFirst ... 4567 LastLast
Results 76 to 90 of 99

Thread: Charger vs Turbo compressor

  1. #76
    Болен алфист CrazyElement's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Хасково, Пловдив
    Posts
    1,185

    Default

    Quote Originally Posted by WhitePower View Post
    темата се извтрати малко идеята беше че съм за турбото като идея и начин на каране и фън който ти доставя
    със компреса нещата не седят баш така
    Я обесни повече , че аз досега за компресора разбрах само , че за да се развърти му трябват 25 коня.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  2. #77

    Default

    а най добре с двете

  3. #78
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)ಠ_ಠ (͡๏̯͡๏)
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    2,632

    Default

    Малко образователен материал , сравнение турбо <> супер чарджер ТУК
    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ

  4. #79
    Карам бързо-паиииисе
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    45
    Posts
    4,021

    Default

    не е въпроса колко коне му трябват или каквото и да е
    удоволсвието което ти достава турбото , като надуе и като издиша не може да се сръвни със онази пищялка компресора , дето е и една кофа пари навсичкото отгоре

    ---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

    Quote Originally Posted by sunny2006 View Post
    Малко образователен материал , сравнение турбо <> супер чарджер ТУК
    тоя е леко сектант и маняк на компреса, 5 филма за компреса и , некво смешно за турбото )със почти никво инфо
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  5. #80
    Старши Kuker's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    гр.София
    Age
    46
    Posts
    1,697

    Default

    На тази как са и паднали конете, да ми я подаряват няма да я взема. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1

    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

  6. #81
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)ಠ_ಠ (͡๏̯͡๏)
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    2,632

    Default

    Quote Originally Posted by WhitePower View Post

    тоя е леко сектант и маняк на компреса, 5 филма за компреса и , некво смешно за турбото )със почти никво инфо
    Всеки с болеста си , нали знаеш
    Ето ти се кефиш на турбо надув-а , аз се кефя на един компресиран Опел от време на време .
    Карал съм и турбо бензин и компресорен бензин .
    А ми се кара нещо което да ги има и двете .
    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ

  7. #82

    Default

    Quote Originally Posted by sunny2006 View Post
    Всеки с болеста си , нали знаеш
    Ето ти се кефиш на турбо надув-а , аз се кефя на един компресиран Опел от време на време .
    Карал съм и турбо бензин и компресорен бензин .
    А ми се кара нещо което да ги има и двете .
    Делта С4 или Голф 5 мисля че беше ....

    B&B Racing | bb-racingteam.com
    Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

  8. #83

    Default

    Четох някакво мнение че на по малък мотор е по добре турбо, на по голям компресор......но колкото повече соднирам мнения, май ще трябва да се слага Мега, щото дебитомера почти може би няма как да се излъже.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  9. #84

    Default

    Всички нови мотори на ФВ са с механичен и турбо тези които ги означават TSI (не старите означения TFSI) един познат има новата шкода суперб с 1.4 ТСИ мотор 122 к.с. и гледах под капака много странно излгежда

  10. #85
    Turbo Ninja Bobo's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    45
    Posts
    7,990

    Default

    Quote Originally Posted by ФЕРАРИСТ View Post
    Четох някакво мнение че на по малък мотор е по добре турбо, на по голям компресор......но колкото повече соднирам мнения, май ще трябва да се слага Мега, щото дебитомера почти може би няма как да се излъже.....
    Въобще не е нужно да се лъже !
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service

    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

  11. #86

    Default

    ма никои нещо не се похвалва с 8ц... зна4и тото не го е фанало и тоя път.... продалжавайте да пускате....
    Spin City!

  12. #87

    Default

    Quote Originally Posted by sunny2006 View Post
    Малко образователен материал , сравнение турбо <> супер чарджер ТУК
    Quote Originally Posted by WhitePower View Post
    тоя е леко сектант и маняк на компреса, 5 филма за компреса и , некво смешно за турбото )със почти никво инфо
    Ето едно друго видео...малко по обективно...
    http://www.youtube.com/watch?v=GyZ0r...eature=related
    156 2.4JTD 136+ PS

  13. #88

    Default

    Quote Originally Posted by whorunit View Post
    Всички нови мотори на ФВ са с механичен и турбо тези които ги означават TSI (не старите означения TFSI) един познат има новата шкода суперб с 1.4 ТСИ мотор 122 к.с. и гледах под капака много странно излгежда
    jтой е само с турбо,ето ти с двете

    ---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:00 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=aqMySTgUPGo

  14. #89

    Default

    Quote Originally Posted by Bobo View Post
    Въобще не е нужно да се лъже !
    Е да... ако можеш да си пренапишеш картата а и се сменят дюзите. Но ако го правиш с пети инжектор задължително трябва да го лъжеш което при MAF сензорите... айде няма да изпадаме в "лирични отклонения" и подробности.
    По скоро искам да те питам, мислил ли си да пробваш с "вълнов обменик на налягане" по популярен е като COMPREX. Бустът е в целият обхват и реакцията е мигновена. Има ги в дизеловите Мазди и в някой стари Сенатори (ако не ме лъже паметта) Старите конструкции се задвижват от коляновия вал, но пък в съвременните разработки са си с електромотор... така може да се напасне много по точно скоростта им на въртене. Мисля, че за Low Pressure Charge, това е едно добро решение. Даже съм си заплюл една система, която не можаха да подкарат от една 626-ца, Основният проблем с тия обменици е, че задължително трябва и сериозен междинен охладител.
    Ако имаш някакви наблюдения или съображения ще ми е приятно да дискутираме по въпроса за плюсове и минуси.

    П.П.
    Забравих.... ето ви един евтин "ROTREX"
    Last edited by fade; 31-01-2010 at 22:36.
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

  15. #90
    Turbo Ninja Bobo's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    45
    Posts
    7,990

    Default

    Quote Originally Posted by fade View Post
    Е да... ако можеш да си пренапишеш картата а и се сменят дюзите. Но ако го правиш с пети инжектор задължително трябва да го лъжеш което при MAF сензорите... айде няма да изпадаме в "лирични отклонения" и подробности.
    По скоро искам да те питам, мислил ли си да пробваш с "вълнов обменик на налягане" по популярен е като COMPREX. Бустът е в целият обхват и реакцията е мигновена. Има ги в дизеловите Мазди и в някой стари Сенатори (ако не ме лъже паметта) Старите конструкции се задвижват от коляновия вал, но пък в съвременните разработки са си с електромотор... така може да се напасне много по точно скоростта им на въртене. Мисля, че за Low Pressure Charge, това е едно добро решение. Даже съм си заплюл една система, която не можаха да подкарат от една 626-ца, Основният проблем с тия обменици е, че задължително трябва и сериозен междинен охладител.
    Ако имаш някакви наблюдения или съображения ще ми е приятно да дискутираме по въпроса за плюсове и минуси.

    П.П.
    Забравих.... ето ви един евтин "ROTREX"
    Мдаа това нещо е идейно но като конструкция е доста ниско надеждно и от опит знам че в БГ ремонт на такова нещо няма кой да ти направи. Освен че е рядкост и не е с много високо КПД затова и няма силни коли които да го използват Да можеби за ниски налягания и малко коне ще е добре, обаче ме притеснява факта че механичните преправяния са доста за да го монтираш а и не е особенно компактно Тва са малкото ми наблюдения върху тази извънземна инерционно-газово-ролково задвижвана джвъга
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service

    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

Page 6 of 7 FirstFirst ... 4567 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •