Личното ми мнение е, че туйн спарковите двигатели на GTV са прекално слаби за този спортен автомобил. Още при производството им трябваше вместо да слагат 1.8 у 2.0 да бяха сложили 1.9 JTD 115 к.с. тъй като при едно чипване бие и 1.8 и 2.0 чипнати. Поне това е лично мое мнение
Не случайно всички спортни коли са бензинови ,това че има 2-3 дизелови не означава нищо. Brera дизел и GTV 2.0 TS са начин колата да бъде продвана в повече бройки ,а GTV дизел е пълна простотия. Който както иска да ме разбира.
Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Чета ви темите, "радвам" ви се, но коли за гонки имах преди доста време, тази ми е градската малолитражка, но за майтап и за шоуто може да си домъкна задника май месец на Калояново.
п.с. И да не си помислите ,че имам претенции ,не съм рейсър, само да няма изненади, че вече един двама ми се сърдят малко, че са паднали . И да ти кажа сигурно по-добре от теб знам как върви бърза кола ,та да се заблуждавам за 1.8 или 2.4 , че вървят .
Една малка спортна кола с икономично двигателче, кво по-хубаво. Добър проект, дано е и надежден
Gulfstream G650 with Italian design...
Не знам да се смея ли,да плача ли???
Ти колко ГТВ-та си карал?Виждал ли си въобще от близо или само си чел за тях в някой дизел форум?
Аз просто не знам как ферари,ламборгини,бугати вейрон,слр,лотус и 99,99% от спортните коли не са дизел ами простите инжинери са ги направили бензин,та то всеки дизел ще ги бие!!!Слагаш чип от битака или от някой ербап майстор и изведнъж дизеловия мъртвец става супер кола и прават предаване по дискавъри за нея,че била скайлайн и то само на 3-та...разбираш ли...
И абстрахирайки се от това колко съм издразнен от подобни сектантски коментари на любители на дизела и кофти вечер в личен аспект мислиш ли,че е възможно кола 115 коня,да бие кола 155 коня,говорим конкретно за ГТВ с дизелов 115 коня и бензинов 155 коня???То струва ли си да питам?Ама ти ще ми чакаш,че е възможно,да възможно е,ако карам на задна и дам 3 коли преднина
Last edited by MaxPayne; 02-01-2010 at 21:45.
Аре стига с тея спорове дизел - бензин. Проекта е интересен. И стига вече с тея прехвалени двг. 2.0ТС биеше уж 2.4 с чип, ама само на филм! Вс тема се пречръща в спор. Карайте си бензинките и не давайте мнения що еди кой си не правел дизелова кола. Щото почвате да се излагате вече!
Направете гонката, снимайте. Щото не се знае кой ще е смешен тогава, защото е избързал с коментарите.
Gulfstream G650 with Italian design...
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 200 кс - 1470 кг
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 150 ks - 1370 кг
Alfa Romeo GTV 1.9 JTD 105 - пак около 1370 кг
Брерата разполага с доста повече кончета . А защо не са и сложили 1.9 дизел .
Производството на GTV започва пред 1995г . Тогава инжинерите са имали уникалната възможност да сложат 1.9 TD 90 на спортен автомобил , може би пък и 2.5 TD VM За втората фаза е можело да сложат 105 или 136 коньов дизел , но пак са пропуснали . Някой спомена чип . Ами всички ли дизели се репамват . Огромна част от тях си остават сток . Тук си се кефим на дизелите заради това , че не са акцизни , лесно могат да станат на конете на акцизна и харчат прилично
Само този майстор да не е сложил мотор от Пунто или Стило софт 80 кс Щом е казал Фиат 2000г , те пак са си 105 фабрично ...
А за извращение - то и на Порше сложиха дизел
AR GT Face 1.9 JTD 16v Nero Carbonia
AR 146 Face 1.9 JTD 8v Grigio Martora / Fiat Punto Mk1 1.2
Ex: 147 1.9 JTD Proteo Red; 147 1.9 JTD Nero; 147 1.9 JTD Grigio Africa; 156 Face 1.9 JTD Blue Notte; 147 Face 1.9 JTDm Nero; E61 530 Xi