нема невъзможни неща,по принцип съм стигал до 89мм ,на блок 1,5 и имаше още доста
145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc
Дрига благодаря за инфото! Дет се вика който не е пробвал не е успял
Веднага ми хрумна следната концепция:
- 1.5 блок разстърган до 87мм
- бутала 87мм от 1.7 8V
- колянов вал от 1.5
- биелите от 1.5 или 1.7
- глави 8V от 1.7
- карбове 40мм или по-добре една МЕГА
Обемът следва да е: 4*3,14*4,35^2*6,72 = 1597 куб.см, а с шлайфане и портване на главите повече от 120 магарета не търся Въпросът е струва ли си
1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Снимки по темата:
1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
може,може.............
145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Мури блоковете 1.5 и 1.6 са различни. И двата оригинално са с бутала 84мм, но 1.5 е с ход 67,2мм, а 1.6 е със 72мм. То затова единия е 1.5, а другия 1.6, но си прав че 1.6 и 1.7 са еднакви валове. Ако на 1.5 сложиш вал от 1.7, няма да стане 1.6, а буталата ще се показват извън блока. Може да не съм те разбрал правилнои да бъркам
Дригата да каже!
Last edited by mitaka_cs; 31-07-2008 at 10:06.
1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Има разлика в блоковете 1.5-1.7
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
Ще се скрия някъде Мерси че разяснихте
1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта