Page 5 of 8 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 61 to 75 of 119

Thread: BMW 320 vs. Alfa 156 1.8 T.S.

  1. #61
    Бензинджия на газ Novachev's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Бургас
    Posts
    2,867

    Default

    Аз да ви кажа гонки до сега само светофарни съм правил но ако изцепя първата до край и вкарам трета ако ще и господ да слезе да и дава газ ще ме убият от бой това е голяма глупост с включването от първа на трета чесно . Все съм чувал да разни дето тръгват от втора но от първа на трета е това е виц.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  2. #62

    Default

    Swapper явно разбираш от коли докато тука има хора дето все оште се чувстват деца ама както и да е де.А за това 4е от 1 ва на 3 та е сигурна загуба пробваи и пак говори и ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде само се иска малко опита и да умее да направи това което казвам просто оня с тъпото БМВ ще има да се чуди кога е минал колегата през втора хахахаха!
    Privilegiqta da si pruv rajda zaduljenieto da vodi6!

  3. #63
    by O.E.Motorsport oem's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Горна Оряховица
    Age
    40
    Posts
    7,474

    Default

    Няма да стане бе мой. Аз от втора като сложа 3-та едва наема ти от 1-ва. Това да не е V6?!
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  4. #64

    Default

    Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА!
    Privilegiqta da si pruv rajda zaduljenieto da vodi6!

  5. #65
    by O.E.Motorsport oem's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Горна Оряховица
    Age
    40
    Posts
    7,474

    Default

    Quote Originally Posted by Пламен Начев Начев
    Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА!
    Ти каква кола караш бе пич? Знаеш ли на 156-цата колко са и дълги скоростите?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  6. #66

    Default

    Оем аз съм с компресор и буталата ми са ковани и челата им са вдлубнати мотора е доата преправян и сум 170 коня може твоята е на 1.8 120 коня нали и може и заради това малко по трудничко да се наеме ама после на оня душа му яка не се плаши 4е бавно се наема Успех!
    Privilegiqta da si pruv rajda zaduljenieto da vodi6!

  7. #67
    Болен алфист DerMeister's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    София
    Age
    38
    Posts
    1,180

    Default

    Quote Originally Posted by Пламен Начев Начев
    ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде
    И твърдиш, че ако примерно на 6800 оборота от 1ва вкараш не 2ра, ами 3та ще поеме по-добре и ще дръпне БМВ-то а? Това некви нови открития в автомобилната индустрия ли са? Обоснови се. Според мене ако тръгне на 2ра, после директно 4та и от там на 4000 оборота връща 3та и ще литне.
    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
    Mazda 6 2.3 2005

  8. #68
    by O.E.Motorsport oem's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Горна Оряховица
    Age
    40
    Posts
    7,474

    Default

    Quote Originally Posted by dermeister
    Quote Originally Posted by Пламен Начев Начев
    ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде
    И твърдиш, че ако примерно на 6800 оборота от 1ва вкараш не 2ра, ами 3та ще поеме по-добре и ще дръпне БМВ-то а? Това некви нови открития в автомобилната индустрия ли са? Обоснови се. Според мене ако тръгне на 2ра, после директно 4та и от там на 4000 оборота връща 3та и ще литне.
    Оххх... много смешно стана тука. Те хората за това са ги направили тези предавки. За да може колата да има ускорение приблизително еднакво в различните киломтери. По тази логика ако мойе да тръгнеш на 2-ра защо трябва да имаш първа? Абе това е смешно да се обсъжда въобще.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  9. #69
    Просто Алфист meto1973's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    София,Люлин
    Age
    50
    Posts
    30

    Default

    колега мои савет е да маxнеш катализатора и да сложиш краино гарне един мотор освен че се xрани триабва и да се растоварва максимално барзо
    Алфа Ромео 155 2.5 V6 (180+ hp)

    WEST SIDE

  10. #70
    Бензинджия на газ Novachev's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Бургас
    Posts
    2,867

    Default

    Quote Originally Posted by Пламен Начев Начев
    Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА!
    На години съм достатъчно пораснал и с удоволствие ще приема гонка не знам ти на колко години си ама специално с тази кола която разправяш че имала турбина и ако го направиш този номер 1-3 така ша са напъхаш в дупката на турбото че и тарабант да те набара ще те мине . А и тези времена 13 сек ми се виждат доста пресилени за кола 170 к.с Изви ни ме но нещо не ми се вързва. А аз карам космическо синя 156 1,8 Номера ми е А-0361КА така че заповядай. Преди няколко дни едно ауди А-6 2,0 Т на твоите коне бая го отнесе и чак не вярваше наистина на килограми си далеч от него но ша са пробваме за спорта.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  11. #71
    Алфист gigi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    88
    Posts
    2,229

    Default





  12. #72
    YeLLoW SuBMariNE tokata_pz_flex's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Пазарджик
    Age
    38
    Posts
    2,790

    Default

    Болни мозъци , 13 сек. кола със 170 магарета Аз мойта я подарявам ! Докарай да я пробвам тая турбинирана боксерка ... Ако е истина това което го говориш , ще ти се извиня публично !
    145 1.6 ТС '97 ех.
    145 1.9 JTD '00
    307 CC 2.0 '04

  13. #73
    The curseD SwappeR's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Русе
    Age
    40
    Posts
    412

    Default

    Quote Originally Posted by Пламен Начев Начев
    Swapper явно разбираш от коли докато тука има хора дето все оште се чувстват деца ама както и да е де.
    Я прочети пак поста ми по-подробно! НИКЪДЕ не съм писал, че разбирам от коли, а точно обратното - питах те съвсем спокойно каква ти е логиката, щото да взема и аз да разбера. И по-точно НЕ питам за смяната на скоростите, а за това що да не натискам ГАЗТА докрай, при полежение, че съм да речем над 3К оборота и няма да задавя двигателя с рязко подаване на по-богата горивна смес? И откъде да разбера колко да я натисна, като искам да се развърти двиг. максимално бързо? Това ми е интересно в случая
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
    Alfa Romeo 146 ti

  14. #74
    кара на Зсссгъстен въздух drigata's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    софия
    Age
    46
    Posts
    1,573

    Default

    колеги,стига ,моля ви,човека с и мисли че е най бързия(между другото до сега не съм чувал ,че в бг. има успешно турбиниран боксер)

    1-3-та,леле мале кви са тея скорости къф е тоя матор,ттрябва да е с 1000н/м при 2000обр. или разликата м-у 1 и 3 да е не повече от 1000обор.

    незнам поне при мен не се получава,ако направя нещо подобно примерно 1-ва до 8000 и не отнема газта,а я оставя до край и включа 2-ра се пали съединителя или върти гуми

    явно човека е повече от инж.-хората се стремят максимално да доближат скоростите една до друга,така че мотора винаги да е в пиковата си мощ

    и все пак е възможно ,но трябва скоростите му да са нещо от този род 1-ба 45км/ч-2-60км/ч 3-80км/ч,и буста да му тръгва от 1500-2000оборота,но тогава ще се получи неимоверно бучене и трещене без да има скорост


    моля ви спрете,ще поръчам на мои хора да разпитат за нашето момче в ст. загора,все пак съм от д-град

  15. #75

    Default

    Quote Originally Posted by gigi
    Мен пък всички ме бият явно не мога да карам

    А колега оем 320-ката ако можеш да караш и колата ти е ок ще го разпориш. Най напред или махни тоз филтър или някак си го изолирай, ако пак не става провери свещи дебитомер катализатор и др, ако са ок значи не можеш да караш
    По-полека с разпорването
    има 320 е30 - 136 коня от края на 80-те - алфата някакви няма шанс срещу нея,
    320 е36 - пак е по-бързо от алфата
    320 е46 след 98 до 2005 - ей тука алфата има хипотетичен и минимален шанс ...

Page 5 of 8 FirstFirst ... 34567 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •