кайете моля дали са много
кайете моля дали са много
156 2,4jtd
такаа
оправи си маймуницата в заглавието
и второ
не са важни километрите а как е поддържана колата
Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Братофчет, и на 10 000 км да е ако е прегрявана и карана с кофти масло ,пак ще е мъртвец.. така че както казва търтея, сичко е много относително и на късмет. Една диагностика и тва е. Иначе при добра подръжка и експолатация на колата 200 000 не са толкова много..Но..... знае ли човек...
Абе нали съм ви говорил за жените!
И на много километри да са пак може да е кеф
...каквото и да приказвате, 200 000 си е 200 000 ...ресурса на почти всеки двигател е изчерпан, както и да е каран
Се пак е 8 годишна кола съвсем нормално си е.. те 80% от колите на тея години са с превъртани километражи така че може и да е добра колата
landikar
Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......
А колко от нас карат коли на по-малко от 200 хил.? Щото на всички на колометражите ни пише 120-150 хил,ама на колко са всъщност
155 1.8 8v TS & FZR 600
Тука не говорим за самараOriginally Posted by samara
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
hsr, ама намери въпрос ....за безсънни нощи
П.П....като оня за кокошката и яйцето
trustworthy, вярно ...но дори и само за желязо да говорим, пак са много
Говорим за турбо-дизелов агрегат 200к км не са НИЩО за тоя двигател> ладите, жигулите и москвичите навремето караха по 200к макс, но тука материалите и изработката са в пъти по-яки и по-добри Но това не е критерий. Аз предпочитам едно ЖТД на 200+к км, отколкото прегрявано, на 50к км На външен вид нямат разлика обачеOriginally Posted by samara
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
...за чисто дизелов съм съгласен, за турбо нещата се променят до известна степен ...пък за прегряване и прочее, дивашко отношение към двигателя изобщо не говоря
...и все пак тия цикли съпроводени с висока температура и налягане, никак не са маловажни...който и където да е правил двигателя, теорията е еднаква навсякъде
ндааOriginally Posted by samara
чети повече
теорията казва че за турбо дизел 1 млн са нормални
Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
няма да казвам нищо за трибологията, наука за триенето
търтей, коя теория....на производителите ли