Имам едно питане, тъй като неможах да го намеря черно на бяло никаде по мануалите, а живо ме интересува - има ли 1.8 турбо пръскалки за масло към полите на буталата, каквито до колкото знам имат 2.0 туин спарк?
Имам едно питане, тъй като неможах да го намеря черно на бяло никаде по мануалите, а живо ме интересува - има ли 1.8 турбо пръскалки за масло към полите на буталата, каквито до колкото знам имат 2.0 туин спарк?
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Интересно , но факт преди 4-5 месеца в едно "отбрано" заведение-локал, един тукашен пич-фанатик, ми зададе същия въпрос.. Та пита дали турбото на 1,8 мака има същите фъскалки..
А аз тъкмо тогава бях на поредното питие , предизвикващо
определен градус хе хе
И му викам .. " ааа твин спарк ис дъ ънли уан...вместо на дойч - на английски" ей така на майтап, а то се оказало , че наистина било така..хи хи хи бил съм пълен резил
Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!
Сигурен ли си? От каде черпиш инфо, че и турбото няма... Ако е така гадна работа..., 'щото ми се ще доста да има. И аз си мисля, че 1.8, 2.0 стария и 1.6 естествено нямат, но за турбото ми е любопитно, защото повечето турбо двг-та на други марки, че и не само турбо и имат.
П.П. Ха, сега като разгледах в книгите видях, че и туин спарк-а на 75-ците няма такива пръскалки за масло.
Last edited by Da_Fuse; 18-10-2009 at 15:00.
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Момчета, преди да говорите отваряйте първо менуалите! Старите мотори нямат пръскалки! За сметка на това V-образните имат на биелите отвор от където пръска масло.
Ето ви схема на мазането на 1.8 турбо.
Alfa Romeo 75 24V
има разлика в централният тампон на задния мост
на 1,6 е малък а на 1,8 турбо е голям
Абе аз ги разгледах първо разбира се, ама пуста надеждица.
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Да се оплача!!! Преди около месец реших да поизкарам бабичката да и сменя дистрибуторната капачка, но в бързината сваляйки капачката забравих да запомня реда на кабелите, след 2-рия опит ги наредих правилно, но свещите вече бяха пробили. Така и така си бяаха зле и за смяна викам-ясно няма какво да го мисля. Вкарах я на бутане в гаража и я оставих така. Днес най прилежно я изкарах, смених и радиятора, дистрибуторнатга капачка(вече с точната за модела), свещите, колата запали, но така работеше, че не е истина, отзад миришеше невъобразимо на бензин и пушеше яко...отново я вкарах на бутане за да не пълни цилиндрите с бензин. Кофтито е че не съм много сигурен в свещите които сложих. Утре-вдругиден ще взема нови свещи и ще пробвам-ако е от тях екстра, но това което ме съмнява е регулатора на налягането бензина, защото предишния път като пробиха свещите ми направи впечатление, това че като махна бушона на бенз. помпа колата пали(пак работейки зле) докато изгори бензина и налягането в рейката падне съвсем и след това като включа пак бушона на помпата пали и по-трудно и работи по-зле.
Въпросът ми е към капацитетите от какво може да е?
Лошото при мен е, че немога да и направя диагностика(няма куплунг мойта електроника ) и се чудя и се мая и се притеснявам, защото регулатора струва близо 200 кинта и ....
Last edited by Da_Fuse; 23-03-2010 at 17:36.
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Датчик за температурата при старите модели инжекциони без него моментално олива свещите с бензин-мери съпротивлението на 80 градуса на водата е около 300 ома!Както и виж кабелите към него много често се късат от буксата!
Овъртял си се много. Първо според мен току така не могат да "пробият" свещите от грешно подредени кабели. Веднага се сещам за една 164 ТС, която беше вървяла месеци с разбъркани кабели.
Защо си слагал свещи, в които не си сигурен? Така още повече може да се овъртиш. Когато подменяш части слагай само такива, в които си сигурен, не забравяй че това е турбо кола и понякога грешките ти могат да бъдат много скъпи.
Налягането на бензина можеш да измериш много лесно с тройник и най-обикновен манометър, в който трябва да си сигурен че е верен. Това е най-лесната диагностика.
Дори и да е проблема в регулатора изобщо не му се стряскай, аз замених моя с мунинг вариянт за 70-ина лв, регулируем с вграден манометър.
Alfa Romeo 75 24V
Що се отнася до свещите - сложих ги , защото човекът от когото ги взех ме уверяваше, че са супер. Иначе съм виждал и други коли, които при наличие на некачествени свещи ги пробиват веднага, даже всичките 6 съм виждал на един сенатор и на едно скорпио но това е друга тема. Въпросът ми беше, че не ми се вярва да с е скапал регулатора, защото колата се скапа след моята интервенция преди месец със старите свещи, а не при други обстоятелства. Този път си направих центровката като гледах през свеща клапаните, такаче не може да има грешка, възможно е да имам лоши свещи. Първо това ще пробвам и след това(дано не се налага) - другите неща. Колкото до датчика, сега погледнах, че трябва при 20 градуса съпротивлението му да е 2000-3000 ома, а захранващото напрежение 5 волта.
Приемам и други предложения за проблема...
Last edited by Da_Fuse; 23-03-2010 at 22:47.
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!