Originally Posted by
Venci
Малко със закъснение ще си позволя да изкажа мнение, ако че в момента повдигачите не чукат.
Точно на 16V TS свалянето на разпределителните валове ей така си е много работа. Държа да не остават с грешно впечатление хората, които не са виждали такъв разглобен мотор, това не е шега работа! Сваля се кората под мотора, подкалника, обслужващия ремък, декоративния капак на мотора, бубините, капака на клапаните, слагат се петите за зацепване и индикатора за ГМТ, развиват се колелата на валовете, фазовия датчик, петите на валовете ... ... и съм сигурен, че не съм споменал всичко. При това при всяко сваляне трябва да се почиства, обезмаслява и силиконира гарнитурата на капака, и трябва да се почиства и залепва голямата пета на валовете.
И дори и все още да са останали хора, които не се досещат колко много работа е това когато се прави както трябва ще го кажа най-просто: тази операция се равнява на обслужване на мотора със всичкото миене, зацепване и т.н., което не е шега работа, че да го правим до безсъзнание или докато не ни останат резби за петите, докато сменим правилния обтегач.