ПРИВЕТ КОЛЕГИ!
С УДОВОЛСТВИЕ ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ, ЧЕ ДНЕС СИ СПАЗАРИХ ЕДНА ЖЕЛАНА ОТ МЕН КОЛА- АЛФА 75!!!:rosso_spider: СРАВНИТЕЛНО ЗАПАЗЕНА Е И СЕ НАДЯВАМ ДА МЕ СЛУША!:bounce8:
ПО-НАДОЛУ/на страница 2-ра/ СЪМ КАЧИЛ ОЩЕ СНИМКИ!:Yeeeehaaa:
Printable View
ПРИВЕТ КОЛЕГИ!
С УДОВОЛСТВИЕ ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ, ЧЕ ДНЕС СИ СПАЗАРИХ ЕДНА ЖЕЛАНА ОТ МЕН КОЛА- АЛФА 75!!!:rosso_spider: СРАВНИТЕЛНО ЗАПАЗЕНА Е И СЕ НАДЯВАМ ДА МЕ СЛУША!:bounce8:
ПО-НАДОЛУ/на страница 2-ра/ СЪМ КАЧИЛ ОЩЕ СНИМКИ!:Yeeeehaaa:
Браво колега! Да ти е честита 75 ичката!
Само да те радва и да те вози послушно!
Брееей много 75-ци зеха да се куп'ват напоследък...
Супер!
Благодаря ти, Марто! Теб кефи ли те този модел? Или друга е твоята страст?
Колега честита придобивка,със здраве да си я караш и много безаварийни километри и в сервиз да не влиза.Майтап няма колегата Марто е прав ,кво става тука само 75-ци се купуват напоследък.:bg:
Айде да ти е честита :thumbup::thumbup: изглежда страхотно :rosso_racers: супер е дай повече информация двигателя още снимки за да и се радваме тук страхотна ееее :Yeeeehaaa: много ми харесва :innocent::clap2:
ЧЕСТИТА много е красива с здраве и леко :)
Еми честито и на тебе колега, със здраве да я караш, знам че ще те радва много.
Какъв и е мотора?
Честито изглежда супер!
Верно много станаха 75-ците .... това само може да ни радва! Да се по стопли и ще чукнеме една среща :drunk:
RWD (rear wheel drive) = right wheel drive !!! Какво повече може да каже човек! Със здраве да си я ползваш !
Тези дни сте я прехварляме,мотора е 1.8,годината е 88-ма,два карбуратора delortto.Има зад калника задния малко поизгнило,дано по натам си намеря ниакои които може да го оправи,инак освен ваншните забележки мисля че е горе долу ок.Ами вчера се видяхме с човека,запали я направихме едно крагче и я уговорихме:mobile:А и втора влиза добре,на предишните ми jiulietta трябваше според оборотите-знаете как е по принцип.Ще има и още снимки.:yes:
Евала и на тебм - Добре дошъл във филма!!!
Кво става тука бе ? Яко скрапове се навъдиха...колега честито за 75-цата бях я гледал преди време в мобиле.бг я имаше на цена 1200 ... ти за колко я взе?
Честито и от мен. Да си я пързаляш по завоите със здраве и с кеф.
Честитооо! Хайде да те вербувам в сектата!
Колега пусни малко снимки но мотора на интириора , да се поразваме и ние :) заедно с тебе
днес ще кача малко снимки,само да намеря хубав апарат,мерси на всички за хубавите пожелания
:firstprize: обещаните снимки, колеги!
Днес я покарах:super: как ви се струва? :drive::Yeeeehaaa:
Това долу в дясно, под стрелката за налягането, икономайзер ли е или аз нещо се бъркам?
не знам какво е, но като се качат оборотите прекалено, показва че е време за превключване на по-висока предавка! така мисля и така ми каза човека от когото я купих!
много е добра колега ,къф е мотора колка коня :)
1.8 мотор два карбуратора-120ps
колега Венци,кога и как завербувате в групата,а и каде се виждате и сабирате
Мдам икономайзер е значи. :)
Много безаварийни километри ти пожелавам със колицата! :super:
мерси, аз иначе само събота и неделя ще си я карам. ще си обикаляме двамата!
Много е яка супер е!!С какъв размер гуми е ?;-)
гумите и джантите са 13-ки,в мазето имам пет лети джанти които ми останаха от jiulietta-та,по натам ще ги кача щеима и снимки
Забелязвам че капачката за маслото ти е шчупена,изпуска ли масло? ;-):notify:
Честито и от мен!!! Много спретната изглежда тази 75ца.
Много ми харесва.
Как са ламарините отдолу, колега?
има екземи зад единия калник -задния,но по натам ще мислиме нещо...,педала на саединителя понякога след като го натисна не се враща изцяло докраи,предполагам че е помпата-едната от двете,но иначе отделя и не го прави всеки път,вие как мислите дали е помпа на саединител?
Най вероятно е помпата на педала. Гумените маншети са износени и част от течноста се връща обратно в казанчето.Имал съм такъв случай.Решението е нова помпа,а най добре е да си смениш и двете.Все пак опитай да обезвъздушиш още веднъж,но ако помпите не са сменяни скоро .....Собственик съм на АЛФА 75 2.0 с два двойни карбуратора и ще се радвам ако мога да ти бъда полезен с нещо.
ами не е карана колата около 3 месеца,преди да я взема аз,иначе човека от когото я взех каза че е сменял горна помпа преди тези 3 месеца,в които не е карана,иначе не е всеки пат,и си отделя но понякога,като натисна педала и го пусна не се враща докрая.А иначе има ли някаква особеност при обезваздушаването?Мерси предварително
Добре е че е сменяна скоро ,защото смяната и е голямо ходене по мъките.Разглобява се цялото табло и т.н.Покарай я известно време ,може и да се оправи и да престане да те дразни.След като си отделя и върви.Все пак ако решиш да пробваш да обезвъздушаваш,няма никаква особеност.Трябва ти помощник,който да помпи,да държи напомпен педала а ти да развиваш обезвъздушителя на долната помпа ида изпускаш течноста неколкократно ,докато спре да излиза с балончета,ако има такива.
мерси колега много за полезните савети,човека каза че наистина е ходене по маките и е свалял таблото:-)а както ми каза ти ще провериа да обезваздуша
ХА ХА ХА, момчета, ама вие наистина, ли сваляте таблото за горна помпа? Съжалявам не можах да се сдържа. Това е нещо, което аз правя за около час и нещо с обезвъздушаването без да свалям таблото :lol: :lol: :lol:
............................
Относно свалянето на горната помпа на съединителя.Предполагам,че след като можеш да я сваляш толкова бързо си разпробил отворите с резбите за захващане на помпата и си заварил главите на болтовете за конзолата.След като си ,,превърнал,, болтовете в шпилки си захванал помпата с гайки,така че след развиването на гайките помпата да се демонтира.ПРЕДПОЛАГАМ.Този ,,номер,, вече го знам и аз,но когато ми се наложи да я сменям не беше сваляна преди това а и аз нямах опит,така че се наложи да мина през тази,,ОДИСЕЯ,,.А и навсеки се е налагало да ,,яде доматите с колците,, по някакъв повод.
Говоря за неразпробита помпа с оригиналните винтове. :) Колегата 75Twinspark ще потвърди неговата я правих есента.
Не споря.Сигурно си открил и друг начин.Аз не съм се за дълбочавал чак толкова.Дано да не ми се налага.Или поне да не е е много скоро.За сега нямам проблеми.Новата помпа работи добре.
Значи след като не се враща докраи понякога,е от помпа,така ли колеги?а може ли да ме насочите при кого мога да си я карам да я поддаржам,някои от вас ако има сервиз ще сам ви благодарен ако ме насочите,мерси предварително.Аз не разбирам иначе от монтиорство и маисторлак,а и сам шофиор на прицеп и не разполагам с много време.Мерси
.....................
да ако може да получа някакав телефон,или при някоя от срещите тои самият да ми даде някакво инфо,мерси
Опитах се да съм полезен до колкото мога на колегата ,а тя отиде та се не видя.
В крайна сметка си помагаме по един или друг начин научаваме по нещо... Иии да на Джулиетата съм заварил два винта на конзолата с педалите, а помпата ми е разпробита. Стягам я с гайки от към коша, но честно казано така не ми харесва, защото гайките не лягат равно върху отливката. За оригиналните винтове ползвам шестограм за гедоре и го въртя с тресчотка 1/4. В никакъв случай не казвам, че е лесно но е за предпочитане пред сваляне на таблото :) .
75TwinSpark, тая титла Бай Миле е за много напреднали дето ми я лепна :) :D
Здравеите,да ви питам относно паленето на моята,сутрин драпвам смукача и пали веднага след като я покарам и загрее и я оставя за 10-20минути или повече,иска да вартя повече за да запали,ако може да ми кажете от какво може да е това-така е откакто я купих,мерси предварително
Не,стартера варти,но пали по трудно-вартя повече докато запали,судена пали от един оборот само
Колко точно повече върти като е топла? Как са ти свещите, кабелите, палеца, капачката...? Нали нямаш газова :sick: ?
Не нямам газова уредба,а кабелите са сменявани преди да я купя,така ми казаха,а и ми изглеждат като нови,за останалите неща не зная
Трябва да се види на място.
Стискаите ми палци,от понеделник,почват да ми оправят гнилото по 75-цата,дано стане
Много красив автомобил ,пожелавам ти всичко по него да го въведеш във ред и да те радва много
ПОЗДРАВИ !!!:go::go::go:
Mерси колега,нека пЪрвоначално свЪрша с кЪрпежите,а после едно по едно,ще търся помощ от теб и колегата Венци:smile:
----------
Колега, обърни малко внимание на правописа си!Поздрави - Марто
А и друго....срам не срам ще ви попитам,как се регулира седалката,тоест положениата за регулиране-аз знам и видях,че може само напред назад и облегалката има ли и за наклона на цялата?Не за друго ви попитах,а защото джулиетата която имах преди,ми се струваше по широка.....а и аз сам един далгуч,мани мани,мерси предварително:notworthy:
За жалост колега повечето 75-ци нямат тази опция за наклона и също така 75 е най тесният автомобил от всички трансаксиални алфи всичко това е поради клиновидният дизайн и по малкото предно стъкло
единственно Алфетите Златна детелина и много малко бройки от АЛФА90 имат такива опции за реглаж ,Джулиетата е със същите врати като 75 но е със по тънки тапицерии на вратите и по голямо челно стъкло и естественно наклонът на долната част на седалката е по голям ,ако искаш регулируеми седалки стават от Алфетта
и Алфа 90
Поздрави !:smile:
Mерси за това,за инфото:smile:Иначе не ми пречи толкова,като се има предвид мерака ми-усещането е силно варло:smile:
Kaрпенето вече започна!:yes:
Здрасти ,може ли да ни пускаш по някоя и друга снимка от
работите които текат по автомобила смятам че ще е интересно за всички :drunk:
:big_love::big_love:
Здравеите,за сажаление сам оставил 75-цата да се оправя в провинцията при един братовчед на баща ми,а аз постоянно почти патувам с камион:-(.Надявам се да стане по скоро и да доида на някоя от срещите на които се сабирате,поздрави на всички
Колеги 75-цата ми вече е готова и от тази седмица сам с нея,изкарпена е отдолу почти изцяло,доста беше корозирала дори не подозирах,че е толко зле,но както и да е,по нататак ще тарся време и за едно боядисване.:-)
Чудесно, много се радвам, че си намерил добър тенекеджия, който да свърши работа.
Разбира се че ще черпя,само трябва да подновите седмичните срещи
Момчета, вчера докато алфата беше вдигната на подемник, докато и сменяха маслото леко забелязах, че ми е потен резервоара.......страдание душевно за мен! :depressed:...утре ще я карам на човека , който ми я изкарпи и ще направим един резервоар от две алуминиеви туби, които ще поставим в багажника. аз съм с карбураторите и мисля, че няма да е проблем. моля, ако някои от вас мисли , че допускам грешка да сподели! :please:
Ами горе е по-добре отвсякъде - вече много се изговори по тоя въпрос.
Като казваш 2 туби - скачени съдове ли ще са?
Не забравяй и отдушник да има, предполагам, че гърловината горе на капачката ще си я запазиш...
Постни снимки да покажеш творението после:)
Аххх ле ле тия резервоари.... Аз много страдах докато успея да намеря и вградя вътрешен редервоар от 75 Америка. Като се замисля, обаче, ако има кой да ми направи от неръждавейка или алуминий долен външен резервоар подобен на оригиналния бих предпочел него. В същност то има, но ще струва майка си и баща си.
Ами сложихме една алуминиева изправена,като на капачката пробихме дупка откадето жлиза шлауха и до него една миниатиурна дупчица за отдушник,малко е селско но засега така ще баде,правих я на моето село и днес се прибрах без ядове,в софия я напалних догоре и от климбуцането поизспуска по малко от горе,но засега ще баде така,стария резервоар го свалих и беше много зле.....
Здравеите,колеги.Искам да споделя нещо,откакто имам тази 75-ца,понякога когато завивам наляво,се чува едно поскарцване,качвах я на подемник гледахме я исе оказа,че отпред всичко е здраво,поне така прецени човека ,които работи в този сервиз,дори го накарах да провери няколко пати за по сигурно,каза че няма хлабини и тем подобни...Все пак обаче тои не се е занимавал с такива коли и това ме кара да се обарна кам вас с молба за савети и помощ,мерси предварително
Според мен евентуално скърцането при теб би могло да се чува от втулките на долните носачи. Кога точно скърца? Като кляка колата или като завива?
Ако скърца колагто влизаш в дупка да речем или когато минаваш легнал полицай, може да е и някой от тампоните на стабилизиращата щанга.
Тампоните на стаб щангата не скърцат, когато се износят могът да тропат.
На мен ми се е случвало да скърца, но на друга кола (когато е пораждясала щангата и тампонът е износен търкат едно в друга(превъртат)), но в този случай Венци знае по-добре, такаче него слушай! ;) :respect:
Скарца без да има дупки или наклони на патя...а интересното е че не винаги,когато я запаля сутрин и я карам го няма след това започва...много странно...иначе така я таркалям всеки ден,дано не е нещо фатално:-(...карам си я всеки ден почти,мисля че е по добре за една такава кола да баде раздвижвана:notworthy:
Колеги,да попитам нещо,откакто се стопли времето,преди няколко дни след като се возих и паркирах за малко пред блока,качих се за около 5 минути до нас и след като слязох видиах теч на антифриз,оказа се че е от преливника-от капачката-изхварлила е малко течност.Покарах после около половин час и нямаше такива проблеми,като се има в предвид че термостата си отваря и затваря на саответната температура,перката си вклиучва сащо.Онзи ден долях до максимума и отново го направи точно преди да отвори термостата-водата през капачката,след това без да доливам-беше на минимума,карах доста и не го направи.Ако може да споделите дали е някакав проблем,иначе колата си работи перфектно и не прегрява.Мерси предварително
Новата ми 75 прави същия номер. За нови капачки на преливния съд сме :)
Мерси много,Венци,добре че не е нещо сериозно.Дали ще има в некои магазин?