Кой е бушона за вентилатора на парното!?
Printable View
Кой е бушона за вентилатора на парното!?
да.Кои? И хаиде ако някои знае да опише къде се намират всички бушони, кои за къде е и снимки-евентуално. И всички да си свалиме материала и да сме доволни. Не всички имаме книжки и така нататък.
Под волана са бушоните и повечето са с картинки - стъкла, заключване, пръскалки и т.н. обаче на някои няма картинки /въображението явно си има граници/ та въпроса си стои???
Не че съм сигурен, но е логично да е отпред, между чистачките.
Мда вече видях това в друга тема обаче и те са си здрави а парното не духа !
Бушонче:-P между чистачките 30А някъде в средата на втория ред, гледано отпред.
Ти му стопли вечерта.... :drinking:
Няма да се плашиш, просто моторче на вентилатора. На мен не ми е горял, но на един приятел му се случи. Цената на нов мотор (по смътни спомени) беше 480 лева в ТНкар или 150-250 лева от морга.
Проблема е, че се разглобява цялото табло - ужасно много време и труд и след това неизбежно скърца.
Ами така ще е тая дано отвреме навреме и да караме :drinking: За 10дни - бензинова помпа, термостат и сега това. Курвет ко да го прайш :censored:
Таблото не се разглобява пинко 100%. Моторчето стои отпред в ляво под кората на чистачките. Махат се чистачките, кората, източва се фреона на климатика стига се до кутията на моторчето вади се, разглобява се сменява се и всичко по обратния път цялата процедура 3ч.Моторче 2ра. употреба 60лв. зареждане фреон 60лв. най ефтиния вариант.
Мда така е всичко си е както го е описал krasivl. В момента разглобяваме :jason2:
Да не пускам нова тема,едно питане:
Термостата е ок,колта загрява нормално държи градуси,антифриз има и не го губи,няма въздушни възглавници,духа студено на ниски градуси НО за топло на ниски обороти почти го няма.Или карам на по високи обороти или на най висока степен.На празен ход също парното изчезва.
Що е тоо?
Някой да знае?:gruebel:
И аз да питам тук каква е нормалната работна температура на 2,4 JTD 136 коня... а да и с променлива геометрия ли е турбината
Ехххх Pinko ........:heavy_cry:
Ето го прословутия ултрамодерен безчетков електромотор с резистори и незнам си какво управление дето струва майка си и баща си. Човек за да си купи 166 наистина трябва да му хлопа не дъска-две а цялото дюшеме :chair:
60лв. 2ра употреба струва вентилатора и предпазната кора нямаше нужда да се маха. Вентилатора е същия като на Ланча капа.60лв. скъпо ли ви се вижда.
Колега code смени си колата.
Колега code тябва да ти хлопа дъската щом си сложил газ на Алфата
Не рискувай на газ. Колекторите са пласмасови и много проблеми и ядове ще имаш
Със голямо удоволство щях да ти намеря, но не прояви интерес
Карай всичко лошо е забравено, колата си върви и загрява доволно бързо. :dance:Вентилатора е изгорял най-вероятно заради несменян филтър на купето. Сега с новия филтър на 3-та степен духа колкото преди на 5-та. Като гледам как се държи с новия термостат стария е бил за смяна още преди 1г и 3мес. като я взех. Голям кеф е сега - климата на AUTO и тва е :dance: Още на 5-тата минута е готова за рязане :go:
За колко взе термостата?:ph34r:
Термостата струва 92лв.
Колеги,къде в или около София може да се намери моторче за вентилатора на парното втора употреба за 166-чката?