бе какво го карате да реже пинове,нека почисти всичко и няма да му ги мени що трее да осакатява тия пинове незнам
Printable View
бе какво го карате да реже пинове,нека почисти всичко и няма да му ги мени що трее да осакатява тия пинове незнам
Аз лично не виждам какво осакатява с рязането на пин15, аз съм така от 8 месеца и никакви ядове нямам.На диагностика всичко перфектно ама клатеше и няколко пъти ми изгасна в завой и за малко да събера оргадата пред блока.След рязането всичко заспа,пусна ли колата по инерция,оборотите заспиват на 900-1000 об/мин,не е гаснала нито веднъж оттогава.
Разбира се всеки решава сам за себе си,никой не карам да прави като мен.
колега аз подобна тема писах и ме отсвириха колегите и ще ти кажа защо,в тоя форум се пишат страшно много истини но и големи глупости,аз съм начинаещ относно алфа ромео но пък съм технически грамотен и автомобилизма ми е образоание.Това което искам да ти дам като съвет е да не вземаш всичко за чиста монета и да не се подиграваш с колата си,защото и тя ще се подиграва с тебе,имам същия проблем и като го реша ще споделя какво съм направил.Но ще продължа да чета подобни теми защото може някой да ме испревари в решението и в частност да помогне на такива като нас.От една година карам италянец и моето лично мнение е че много колеги си сасипаха колите от съвети дадени във форума,не прави тия щуротий с така наречения пин 15.има си майстори иди при тях те ще решат за кво иде реч.Извинете за спама но това си е мое мнение не убеждавам никой.
това с тоя пин 15 не е ли направено да поддържа връзка с километража с цел по лесното превключване на скорости в движение, като вместо да остави цялата работа на синхронизаторите на скоростите, вдига леко минималните обороти ??
Може и с тази цел да е направено,но след като ти угасне няколко пъти колата в завой,хидравликата на момента се изпарява както се сещате, и почваш да се питаш кое е по-кофти - да дадеш малко междинна газ или да ти изгансе.